layanz~~

Thursday, August 20, 2009

ruhis.......

sekali lgi ana free utk saat ni....kuliah da abis da .....

skrg la mse utk lyan blog nie....

RUHIS-rakan halaqah siswa....:-)...
mmg agak seronok aktiviti die....walaupun sehari jer prog tu...kire dpt gak r bermalam sehari kat SUNGAICONGKAK tu,,,aktiviti2 die agak islamic la..

first,dtg2 jer da zohor...solat,makan,pastu terus ade LDK 1....lebih kepada game r...ape yg ana ingat,,salah satu aktiviti die...die suh pilih satu haiwan,pastu kne brthu,kenapa kite suke haiwan tu...
ana pon pilih la ARNAB....

Arnab sngat comel..... aleh2 die suh tukar 'arnab' kpd 'saya' saya sangat comel..
Arnab suka lari2... saya suke lari2...
Arnab makan sayur je,,, saya makan sayur je,,
Arnab punyer daging sedap.. saya punyer daging sedap..
arnab x suke masuk dapur saya x suke masuk dapur
utk amik ikan.. utk amik ikan..

ade bdk pmpn tu lgi ar....die amik 'ikan' tau..."ikan boleh dilihat,tapi xleh disentuh"..so..bile ditukar..."saya boleh dilihat,tapi xleh di sentuh"...tu die...mmg sesuai,,lagi2 die pon pmpn kan...hu3...:-)..

g mandi air terjun...pastu ade junggle trekking...agak penat la....tapi yg paling penting...
SERONOK TAU!!!!

harap2 ruhis akan anjur kan prog mcm ni lagi ....

alhamdulillah........
wailal liqa'

No comments: